رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران صورت گرفت؛

امکان اکران آنلاین فیلم‌های انیمیشن در سایت دیجی کانون

فعالان حوزه انیمیشن می‌توانند در طول ایام برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران آثار خود را با دریافت حق مولف در سایت دیجی کانون بارگذاری و اکران کنند. به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هنرمندان، کارگردانان، تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان انیمیشن می‌توانند در طول برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران آثار […]

فعالان حوزه انیمیشن می‌توانند در طول ایام برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران آثار خود را با دریافت حق مولف در سایت دیجی کانون بارگذاری و اکران کنند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هنرمندان، کارگردانان، تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان انیمیشن می‌توانند در طول برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران آثار خود را به منظور بارگذاری روی سایت دیجی کانون در اختیار محمدرضا صادقی نماینده سایت قرار دهند تا در معرض دید کودکان، نوجوانان، هنرمندان، کارگردانان، انیماتورها و استودیوهای ایران و جهان قرار گیرد.
این آثار پس از بررسی و تایید در شورای کارشناسی کانون و پرداخت حق مولف به صورت آنلاین و رایگان در سایت دیجی کانون در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.
این بخش فرصتی در اختیار فعالان حوزه انیمیشن و فیلمسازان مستقل قرار می‌دهد تا آثار تک‌قسمتی خود را که تاکنون در معرض نمایش قرار نگرفته و جایی برای اکران نداشتند، به صورت آنلاین اکران کنند.
هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح نگاه مخاطبان و گسترش جغرافیای حضور فیلمسازان مستقل و اکران فیلم‌های آن‌ها است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب درحال برگزاری است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار