رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

ویژه برنامه «فخر فیروزان» پانزدهم خرداد به بزرگداشت مقام امام خمینی(ره) می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «فخر فیروزان» به مناسبت سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با اجرای دکتر حامدرضا مهتدی به بزرگداشت مقام امام خمینی(ره) می‌پردازد. بخش‌های اصلی این برنامه در بیت […]

ویژه برنامه «فخر فیروزان» پانزدهم خرداد به بزرگداشت مقام امام خمینی(ره) می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «فخر فیروزان» به مناسبت سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با اجرای دکتر حامدرضا مهتدی به بزرگداشت مقام امام خمینی(ره) می‌پردازد.

بخش‌های اصلی این برنامه در بیت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین با حضور شاعران و کارشناسان شعر و ادب همچون حجت‌الاسلام و المسلمین زکریا اخلاقی و شاعران ایرانی و غیرایرانی، روانه آنتن خواهد شد و بخش دوم این برنامه در تهران با حضور کارشناسانی همچون دکتر محمدرضا سنگری و حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی پیرامون بررسی مقام شامخ این بزرگمرد دوران معاصر ایران پخش می‌شود.

«فخر فیروزان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی ایمان شیعه و کارگردانی زهره غلامی، یکشنبه پانزدهم خرداد حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار