رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

مجتبی امینی در واکنش به تغییر رئیس سازمان اطلاعات سپاه در صفحه شخصی خود متنی را منتشر کرد. مجتبی امینی، تهیه‌کننده سریال «گاندو» در واکنش به تغییر رئیس سازمان اطلاعات سپاه در صفحه شخصی خود متنی را منتشر کرد. در این متن آمده است: «گمنام‌ترین سرباز گمنام؛ سایت مستدام امنیت کشور در این سال‌ها مدیون […]

مجتبی امینی در واکنش به تغییر رئیس سازمان اطلاعات سپاه در صفحه شخصی خود متنی را منتشر کرد.

مجتبی امینی، تهیه‌کننده سریال «گاندو» در واکنش به تغییر رئیس سازمان اطلاعات سپاه در صفحه شخصی خود متنی را منتشر کرد.

در این متن آمده است: «گمنام‌ترین سرباز گمنام؛ سایت مستدام امنیت کشور در این سال‌ها مدیون اخلاص و تلاش شما و سربازانت بوده…قدر مردان بزرگ کشور را بدانیم…»

لازم به ذکر است؛ مجتبی امینی، بازیگر، تهیه‌کننده و مدیر تولید است. وی سابقه دبیری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» و مشاور رئیس سازمان و سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری را دارد. امینی تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی همانند سریال «گاندو»، «هفت» و «چلچراغ» بوده که با موفقیت آن‌ها، بیش از پیش مطرح شد. برنامه «هفت» به بررسی مسائل سینمای ایران و جهان می‌پردازد و از هنرمندان، منتقدین و مسئولان فرهنگی ایران در حوزه سینما و تلویزیون، برای گفت‌وگو، نقد، تحلیل و بررسی فیلم و سینما دعوت می‌کند؛ این برنامه را تاکنون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، بهروز افخمی و غیره اجرا کرده‌اند. وی علاوه بر تهیه‌کنندگی در بازیگری نیز فعالیت دارد، در فیلم‌های سینمایی همچون «رسوایی»، «دلشکسته»، «شکارچی شنبه» و «آواز خوان» به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار