رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

رادیو صبا در برنامه زنده «صبح صبا» به موضوع کلاه برداری در پیش فروش مسکن می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» درقالب مجله صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی و شوخی با اخبار ایران و جهان همراه مخاطبان می شود. «صبح صبا» هر روز در […]

رادیو صبا در برنامه زنده «صبح صبا» به موضوع کلاه برداری در پیش فروش مسکن می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» درقالب مجله صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی و شوخی با اخبار ایران و جهان همراه مخاطبان می شود.

«صبح صبا» هر روز در اولین ساعات روز با شوخی و طنز و با همراهی مخاطبان به نقد طنازانه اتفاقات سیاسی و اجتماعی روز می پردازد. این برنامه در کنار اطلاع رسانی هر روز یکی از خبرهای مهم اجتماعی و فرهنگی را به عنوان سوژه برناهه مطرح می کند وجویای نظرات مردمی درباره تصمیمات مهم مسئولین جامعه می شود.

روز دوشنبه ۶ تیرماه به موضوع کلاه برداری در پیش فروش مسکن می پردازد.

یکی از رایج‌‌ترین و مرسوم‌‌ترین روش‌‌های کلاهبرداری در معاملات املاک مربوط به معاملات پیش فروش آپارتمان است. در اینگونه معاملات به دلیل اینکه هنور برای آپارتمان به صورت جداگانه پایان کار گرفته نشده است و به تبع آن سند رسمی برای آپارتمان صادر نشده است امکان کلاهبرداری زیاد است.

در بسیاری از موارد شخص فروشنده آپارتمان را به چندین نفر پیش فروش ‌می‌کند‌. مثلا شخصی یک آپارتمان را به هشت خریدار ‌می‌فروشد. یا اینکه آپارتمان را پیش فروش ‌می‌کند و بعد از دریافت پول کار را نیمه تمام رها ‌می‌کند و آپارتمان را تحویل خریدار ‌نمی‌دهد. با توجه به اینکه این معاملات با سند عادی صورت ‌می‌گیرد امکان فروختن آپارتمان به چند نفر و یا نیمه کاره تمام کردن آن وجود دارد.

مخاطبان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۴۵۳۰۴۳ می توانند در این برنامه تعامل داشته باشند.

برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه به سردبیری امیر اکبری و تهیه کنندگی محمدحسین خسروجردی و با اجرای محمدرضا قلمبر تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار