رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سردبیر مجله خبری تحلیلی «فرامتن» درباره روند تولید و اولویت‌های این برنامه تلویزیونی توضیح داد. مجله خبری تحلیلی «فرامتن» به تهیه کنندگی محمد علی‌بازی، سردبیری حمید انصاری، اجرای محمدصادق علیخانی و سید ساسان رئیسیان و نویسندگی مسعود کیخا شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه افق می‌رود. انصاری سردبیر مجله خبری تحلیلی «فرامتن» […]

سردبیر مجله خبری تحلیلی «فرامتن» درباره روند تولید و اولویت‌های این برنامه تلویزیونی توضیح داد.

مجله خبری تحلیلی «فرامتن» به تهیه کنندگی محمد علی‌بازی، سردبیری حمید انصاری، اجرای محمدصادق علیخانی و سید ساسان رئیسیان و نویسندگی مسعود کیخا شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

انصاری سردبیر مجله خبری تحلیلی «فرامتن» با اشاره به اینکه از ابتدای فصل اول این برنامه به عنوان سردبیر حضور نداشته است، عنوان کرد: «فرامتن» از آبان ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه افق سیما رفته و قرار است در ۲۰۰ قسمت همراه با مخاطبان خود اخبار و وقایع روز کشور را تحلیل و بررسی کند، من هم به عنوان سردبیر از قسمت ۴۴ به «فرامتن» اضافه شدم و همراه تهیه کننده برنامه و دیگر عوامل به بررسی مسائل و اخبار روز کشور پرداختیم.

وی ادامه داد: برنامه «فرامتن» یک مجله خبری تحلیلی است که ما در تیم سردبیری این برنامه یک سری مسائل را مشخص کرده‌ایم که با مشورت و نظر مدیران و کارشناسان حوزه‌های مرتبط برنامه‌ریزی شوند همچنین مقرر است که باتوجه به وقایع روز کشور، موضوعات تقویمی و سوژ‌ه‌هایی که نیاز به مطالبه‌گری و تحلیل دارد، موضوعات هر قسمت از برنامه مشخص شود.

سردبیر «فرامتن» عنوان کرد: مجله خبری تحلیلی «فرامتن» یک تفاوت عمده که با بیشتر مجله‌های خبری دارد، نوع پرداختن به موضوعات است، به این صورت که خیلی کم پیش می‌آید یک خبری را صرفا اطلاع رسانی کنیم بلکه حتما دقایقی همراه با کارشناسان برنامه درباره آن گفتگو و تحلیل و بررسی انجام می دهیم.

وی افزود: «فرامتن» در کنار بررسی اخبار روز کشور و تحلیل وقایع تقویمی کشور، سعی دارد که با همراهی گروه‌های پژوهشی که با برنامه همکاری می‌کنند مانند ایتان و مرکز پژوهش‌ها، به جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف اقدام کند تا جایی که «فرامتن» را به عنوان آغازکننده یک دغدغه و مساله جمعی در جامعه ثبت کنیم.

انصاری با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های تولید این شکل از برنامه حرکت روی مرزی است که ما را از سیاه‌نمایی و چشم پوشی روی ایرادها و وضعیت موجود است، توضیح داد: انواع نقدها و پیشنهادها درحوزه‌های مختلف را در حدود ۱۵۰ قسمت پخش شده از برنامه به دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و دیگر نهادهای مرتبط داشته ایم و سعی کردیم به عنوان نماینده مردم در رسانه فعالیت کنیم.

سردبیر برنامه «فرامتن» با بیان اینکه نوع نگاه به مسائل به نحوی است که دغدغه‌های مردم را پوشش دهد نه صرفا دغدغه‌های مسئولان، عنوان کرد: بارها پیش آمده است که در طول یک هفته موضوعاتی که به معیشت خانواده‌ها و قشر کارگر برمی‌گردد، مورد بررسی ما قرار گرفته است و اولویت «فرامتن» بررسی دغدغه‌های مردم است.

انصاری در پایان عنوان کرد: برنامه در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ آغاز شد و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ روی آنتن بود و حالا در نیمه اول سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه قرار می‌گیرد و بنابر ۲۰۰ قسمتی بودن فصل اول، تا شهریور ۱۴۰۱ همراه مخاطبان هستیم و هنوز شرایط تولید و پخش فصل دوم برنامه از سمت شبکه افق به ما اعلام نشده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار