رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 7 تیر 1401 - 13:36
  • کد خبر : 100473
  • هنر
  • چاپ خبر : یاد راوی «قصه‌های خوب» در خانه هنرمندان زنده می‌شود

نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» با یاد زنده‌یاد مهدی آذریزدی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. به نقل از روابط‌ عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به همت انجمن تصویرگران ایران و به یاد زنده‌یاد مهدی آذریزدی از ۱۰ الی ۲۰ تیرماه در گالری‌های استاد ممیز، زمستان و سالن استاد […]

نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» با یاد زنده‌یاد مهدی آذریزدی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به نقل از روابط‌ عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به همت انجمن تصویرگران ایران و به یاد زنده‌یاد مهدی آذریزدی از ۱۰ الی ۲۰ تیرماه در گالری‌های استاد ممیز، زمستان و سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ۱۰ تیر ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سالن استاد شهناز برگزار خواهد شد.

همزمان با این رویداد، خانه هنرمندان ایران میزبان برنامه‌های جنبی دیگری در راستای بزرگداشت زنده‌یاد مهدی آذریزدی خواهد بود. بر همین اساس نشست تخصصی یک روزه شورای کتاب کودک با حضور کارشناسان حوزه ادبیات کودک و نوجوان روز پنجشنبه ۱۶ تیر از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در سالن استاد شهناز برگزار خواهد شد.

کارگاه‌های یک روزه تصویرگری ادبیات کهن نیز به همت انجمن تصویرگران در روزهای شنبه یازدهم، دوشنبه سیزدهم و سه‌شنبه چهاردهم تیر از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش فیلم مستند «آن مرد دیگر در را باز نکرد» به کارگردانی سیدهادی موسوی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت زنده‌یاد آذریزدی است که روز سه‌شنبه ۱۴ تیر از ساعت ۱۸ در سالن استاد شهناز به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش آثار و کارگاه‌های گروه ترویج خواندن شورای کتاب کودک نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد است که ۱۳ تا ۱۸ تیر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کتابکده قصه و افسانه برگزار می‌شود.

مهدی آذریزدی از نویسندگان سرشناس و جریان‌ساز حوزه ادبیات کودک و نوجوان در ایران بود که روز ۱۸ تیر ۱۳۸۸ در سن ۸۷ سالگی دیده از جهان فروبست.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار