رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بازیگر فصل اول و دوم سریال «وضعیت زرد» درباره نقش خود و کیفیت تولید این سریال تلویزیویی توضیحاتی را ارایه داد. پخش فصل دوم سریال «وضعیت زرد» به کارگردانی مجید رستگار و تهیه‌کنندگی مسعود ملکی مشهور، از شبکه سه به شبکه دو منتقل شد در حالی که این سریال در فصل اول خود که در تابستان ۱۴۰۰ روی […]

بازیگر فصل اول و دوم سریال «وضعیت زرد» درباره نقش خود و کیفیت تولید این سریال تلویزیویی توضیحاتی را ارایه داد.

پخش فصل دوم سریال «وضعیت زرد» به کارگردانی مجید رستگار و تهیه‌کنندگی مسعود ملکی مشهور، از شبکه سه به شبکه دو منتقل شد در حالی که این سریال در فصل اول خود که در تابستان ۱۴۰۰ روی آنتن رفته بود، از شبکه سه پخش می‌شد.

«وضعیت زرد» مجموعه‌ای طنز با مضمونی سیاسی است که به اخراج یک دانشمند جوان از تاسیسات هسته‌ای کشور می‌پردازد و در فصل دوم آن بازیگرانی چون مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا و مهدی رضایی به عنوان بازیگران اصلی نقش آفرینی کردند.

مهدی رضایی یازیگر نقش اصلی این سریال تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار صبا درباره فصل دوم «وضعیت زرد» عنوان کرد: تصویربرداری فصل دوم «وضعیت زرد» از ۲۵ دی ۱۴۰۰ آغاز شده بود و بعد از حدود ۵ ماه تصویربرداری اواسط خرداد ۱۴۰۱ به پایان رسید و هم‌اکنون در مرحله پس‌تولید هستند.

وی ادامه داد: فصل دوم در مقایسه با فصل اول رشد‌های قابل توجهی در طراحی دکور، فیلمتامه و موقعیت‌های کمدی داشته است که با تلاش دوستان، سطح کیفیت این سریال را در فصل دوم کمی بالا رفت.

بازیگر سریال «وضعیت زرد» با اشاره به این نکته داستان فصل دوم سریال از قسمت سوم و بعد از معرفی شخصیت‌ها و روابط آغاز می‌‎شود، درباره زمان پخش و تغییر شبکه آن توضیح داد: ساعت پخش سریال «وضعیت زرد ۲» در شبکه دو، زمان مناسبی است و دلیل تغییر شبکه این سریال از شبکه سه به شبکه دو هم انتخاب زمان مناسب برای پخش سریال بود.

بازیگر فیلم کوتاه «نفرین مینوتوم» درباره سریالی شدن فصل دوم در مقایسه با فصل اول «وضعیت زرد» گفت: فصل اول «وضعیت زرد» که در قالب سیت کام تولید شده بود، در فصل دوم بنابر تغییراتی که در فیلمنامه، دکور و نوع کارگردانی ایجاد شده بود، از قالب سیت کام خارج شد و باتوجه به تصویربرداری در بالغ بر ۳۰ لوکیشن به یک سریال تلویزیونی تبدیل شد.

مجری سابق برنامه تلویزیونی «هاشور» در پاسخ به اینکه چطور در سریال «وضعیت زرد» مسائل واضح و بدون سانسور بیان می‌شود و اینکه چرا از بازیگر چهره استفاده نمی‌کنند، توضیح داد: هر گروه، بازیگر و هنرمندی برای شناخته شدن و ارتباط با مخاطب نیازمند به زمان، صرف هزینه و فرصت است تا بتوان نسل جدیدی از بازیگران و هنرمندان را به جمع بازیگران پیشکسوت و البته شناخته شده، اضافه کرد و به نوعی پوست اندازی کرد و نسل تازه نفسی به سینمای ایران اضافه شود پس باید از بازیگران غیر چهره حمایت کرد.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه او در کنار آرش ماهان‌کیا، زین‌العابدین تقی‌پور و حسام خلیل‌نژاد، در مدت زمان کوتاهی تواستند به بهترین هماهنگی و اجرا دست پیدا کنند، گفت: من و تمام عوامل سریال «وضعیت زرد ۲» تلاش کردیم که حال مردم را خوب کنیم و نشان دهیم که بازیگرهای غیر چهره هم می‌تواند در قالب تلویزیون لبخند برلبان آن‌ها بنشاند.

فصل دوم  «وضعیت زرد» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش شده و روز بعد در ساعات ۹:۴۰صبح، ۱۶:۲۰ و ۱:۳۰ بامداد بازپخش خواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار