رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رادیو صبا در مستند «سرگذشت» به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی به موانع تولید سریال های تاریخی و مذهبی می پردازد. به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه «سرگذشت» به مناسبت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) راهی آنتن می‌شود. این برنامه چهارشنبه ۸ تیر به موضوع تولید آثار نمایشی در زمینه زندگی شخصیت های مهم مذهبی […]

رادیو صبا در مستند «سرگذشت» به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی به موانع تولید سریال های تاریخی و مذهبی می پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه «سرگذشت» به مناسبت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) راهی آنتن می‌شود. این برنامه چهارشنبه ۸ تیر به موضوع تولید آثار نمایشی در زمینه زندگی شخصیت های مهم مذهبی و معصومین می پردازد.

انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه گفت: در ویژه برنامه «سرگذشت» به مناسبت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) به سراغ این موضوع رفتیم که «چرا تا به حال فیلم یا مجموعه تلویزیونی درباره زندگی امام جواد (ع) ساخته نشده است؟»

وی افزود: البته در این برنامه نقدی و تحلیلی داشته ایم بر سریال«باب المراد» که محصول مشترک پنج کشور عربی و کشور ایران با موضوع زندگی امام جواد(ع) است.

تهیه کننده «سرگذشت» گفت: در این برنامه گزارشی هم از فیلمنامه و طرحی که بنیاد سینمایی فارابی در قالب فیلم سینمایی درباره زندگی امام جواد (ع) در دست کار دارد، تقدیم مخاطبان می‌شود.

شمس اللهی بیان کرد: در این مستند به صورت کلی به این موضوع پرداخته ایم که چرا آثار نمایشی کمتر به زندگی شخصیت های مهم مذهبی و معصومین پرداخته اند و در این باره با محمد ذوقی مشاور رئیس سازمان هنری اوج یکی از متولیان تولید آثار مذهبی گفتگو کردیم. در این گفتگو همچنین درباره موانع تولید سریال های تاریخی و مذهبی نیز گفتگو شده است.

وی درباره دیگر ویژگی های برنامه تصریح کرد: آتنا محمدپناه گزارشگر برنامه به میان مردم رفته و از آنها پرسیده است که کدام سریال یا فیلم مذهبی و تاریخی در ذهن آنها ماندگار شده است؟ و درباره زندگی و شخصیت کدام یک از معصومین و شخصیت های مذهبی در سینما و تلویزیون جای کار بیشتری وجود دارد؟

ویژه برنامه «سرگذشت» روز چهارشنبه ۸ تیر ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی راهی آنتن می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار