رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

فیلم سینمایی «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور، از امروز اکران می‌شود. فیلم سینمایی تی‌تی که از امروز، ۱۵ تیرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک ارسلان امیری و آیدا پناهنده است که در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم […]

فیلم سینمایی «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور، از امروز اکران می‌شود.

فیلم سینمایی تی‌تی که از امروز، ۱۵ تیرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک ارسلان امیری و آیدا پناهنده است که در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

این فیلم در جدول رده‌بندی منتقدان مجله فیلم که هر سال پس از پایان جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود در دو بخش بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه برگزیده شد و مجله تخصصی فیلمنامه نویسیِ «فیلم نگار» نیز در شماره ۲۱۸ خود «تی تی» را به عنوان محبوب‌ترین فیلمنامه جشنواره سی‌و نهم فجر به انتخاب منتقدان این مجله معرفی کرد. همچنین این فیلم بهترین فیلم سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر از نگاه منتقدان سینما شد.

در خلاصه داستان تی‌تی آمده است: فیزیکدانی که در حال کار بر روی فرضیه‌ای درباره پایان جهان است، با زنی حامله ملاقات می‌کند که می‌خواهد به بشریت خدمت کند و خانه‌ای از آن خود داشته باشد… .

از بازیگران این فیلم نیز می‌توان به الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر، هوتن شکیبا، سودابه جعفرزاده، مهدی فریضه، رضا عموزاد و زینب شعبانی اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای فیلم تی‌تی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، بلیت خود را خریداری و صندلی خود را رزرو نمایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار