رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر مرکز پویانمایی صبا موفق شد با ارائه ۵ اثر در این جشنواره، به بخش مسابقه پویانمایی این رویداد بین المللی راه یابد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، انیمشن های کرونا ( استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) «ماجراهای آقای شهروندی […]

همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر مرکز پویانمایی صبا موفق شد با ارائه ۵ اثر در این جشنواره، به بخش مسابقه پویانمایی این رویداد بین المللی راه یابد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، انیمشن های کرونا ( استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) «ماجراهای آقای شهروندی (بنی آدم اعضای یکدیگرند) ،«ماهی بادکنکی ( مصرف بی‌رویه کار خیلی بدیه) پند پارسی ( رعایت بهداشت) ، نقاش کوچولو ( آشغال‌های دردسرساز ) از تولیدات مرکز صبا هستند که به بخش مسابقه پویانمایی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر راه یافتند.

بنابراین گزارش انیمیشن کرونا که به کارگردانی آزاده نیکبر با تکنیک دوبعدی ساخته شده در هر قسمت با نگاهی طنازانه یکی از موضوعات مرتبط با پاندمی کرونا را مورد کنکاش قرارمی دهد.

ماجراهای آقای شهروندی ساخته شهرام شیرزادی دومین انیمیشنی است که از مرکز صبا به بخش مسابقه پویانمایی جشنواره فیلم شهر راه یافته و داستان آن در بستر خانواده ای بنام شهروندی و آقای همسایه رقم خورده است و در هرقسمت به موضوعاتی پیرامون فرهنگ عمومی، زندگی مسالمت آمیز، سبک زندگی، بهداشت و مباحث اقتصادی می پردازد.

انیمیشن ماهی بادکنکی، به کارگردانی سلمی افکاری از تولیدات مرکز پویانمایی صبا است که ماجراهای آن در زیر آب اتفاق می افتد . این انیمیشن که با مصور کردن، مبحث تاثیر اتحاد و همبستگی در دستیابی به موفقیت ها سعی دارد شکل صحیح زندگی جمعی را برای مخاطب کودک ترسیم کند موفق شده به بخش مسابقه پویانمایی هشتمین رویداد بین المللی فیلم شهر راه یابد.

پندپارسی به کارگردانی رسول شیری که با تکنیک کات اوت تولید شده یکی دیگر از انیمیشن های حاضر در بخش مسابقه پویانمایی جشنواره فیلم شهر خواهد بود که راوی قصه های کهن با رویکرد مضامین اخلاقی و تربیتی است .

همچنین انیمیشن نقاش کوچولو ساخته بابک نظری کاری از گروه خردسال مرکز پویا نمایی است که با تکنیک کات اوت تولید شده ودر این مجموعه که بر اساس  نقاشی های یک کودک، که از دنیای پیرامونش کشیده و جان بخشیده می شوند، سعی شده قوه تخیل، خلاقیت و نوآوری در کودکان بیش از پیش شکوفا شود. این انیمیشن نیز در هشتمین جشنواره بین المللی در بخش مسابقه پویانمایی به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است که هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، ۲۷ تا ۳۱ تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار