رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

با معرفی فهرست نامزدهای اولین جشنواره فیلیمو نقد، مشخص شد دبیر تحریریه ماهنامه صبا در این جشنواره نامزد دریافت جایزه شده است. سیدآریا قریشی دبیر تحریریه ماهنامه صبا نامزد دریافت جایزه در نخستین جشنواره فیلیمو نقد شد. دیروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه فهرست نامزدهای بخش رسانه اولین دوره از جشنواره فیلیمونقد ویژه نقدها و یادداشت‌ها بر سریال‌ها و مسابقات […]

با معرفی فهرست نامزدهای اولین جشنواره فیلیمو نقد، مشخص شد دبیر تحریریه ماهنامه صبا در این جشنواره نامزد دریافت جایزه شده است.

سیدآریا قریشی دبیر تحریریه ماهنامه صبا نامزد دریافت جایزه در نخستین جشنواره فیلیمو نقد شد.

دیروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه فهرست نامزدهای بخش رسانه اولین دوره از جشنواره فیلیمونقد ویژه نقدها و یادداشت‌ها بر سریال‌ها و مسابقات تولیدشده فیلیمو منتشر شد و پس از بررسی آثار رسیده توسط داوران جشنواره، فهرست ۶ نامزد این بخش اعلام شد.

بر این اساس محمدحسین گودرزی از رسانه آرت‌تاکس، حسین جوانی از ماهنامه فیلم‌نگار، محمدجواد فراهانی از وب‌سایت زومجی، سیدآریا قریشی از ماهنامه صبا، فاطمه فریدن از سایت خبری تیتر برتر و احمد شاهوند از روزنامه شرق در این بخش نامزد شدند.

هیات داوران این دوره از جشنواره فیلیمو نقد شامل حسین معززی‌نیا، آنتونیا شرکا و شادمهر راستین هستند که نتایج برندگان مسابقه را در جشن اختتامیه جشنواره فیلیمو نقد در روز ۲۷ تیرماه مصادف با عید غدیر خم اعلام خواهند کرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار