رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند”مادرانه” با محوریت گفتگو با مادران شهدا به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد روز پنج شنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند “مادرانه” این هفته گفتگویی با مادر شهیدان قربانی دستجردی دارد. ایشان اول تیر ماه […]

مستند”مادرانه” با محوریت گفتگو با مادران شهدا به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد روز پنج شنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند “مادرانه” این هفته گفتگویی با مادر شهیدان قربانی دستجردی دارد. ایشان اول تیر ماه سال جاری به فرزندان شهیدشان پیوستند.
بنا بر این گزارش “زهرا مظلومان” مادر گرانقدر شهیدان “احمد، محمد و قاسم دستجردی” ساکن محله مالک اشتر تهران از سبک زندگی و خاطراتش از فرزندان شهیدش در برنامه خواهد گفت.
احمد در سال ۱۳۵۹ در منطقه جوانرود کردستان، محمد در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس و قاسم قربانی دستجردی در سال ۱۳۶۵ و در سن ۱۶ سالگی به شهادت رسیدند. پیکر مطهر این شهدای والامقام در قطعه شهدای بهشت زهرای (س) تهران آرام گرفته است.
برنامه گفتگو محور “مادرانه” به تهیه کنندگی گروه تلویزیونی شاهد و به همت گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به مدت ۳۰ دقیقه پنجشنبه ساعت ۲۰ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار