رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه امات و ولایت برنامه های «من مسلمانم»، «زمزمه عرفات»، «بهار جان»، «حرفی از نام تو»، «کوی نشاط» ،«به افق نور»،«عزیزترین» و «عید تا عید» را تقدیم می کند. «من مسلمانم» با نگاهی به سابقه تاریخی برائت […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه امات و ولایت برنامه های «من مسلمانم»، «زمزمه عرفات»، «بهار جان»، «حرفی از نام تو»، «کوی نشاط» ،«به افق نور»،«عزیزترین» و «عید تا عید» را تقدیم می کند.

«من مسلمانم» با نگاهی به سابقه تاریخی برائت از مشرکین در تاریخ اسلام، با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد وبا اجرای میثم نیک نام و تهیه کنندگی وحید بیات شنبه ۱۸ تیر ساعت ۱۰:۰۰ پخش می شود.
«زمزمه عرفات» با نگاهی به ترجمه دعای عرفه و تحلیل دعا و رابطه آن با وظیفه مردم در قبال خود و جامعه به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای میثم نیک نام و با حضور حجت الاسلام خاکی شنبه ۱۸ تیر ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود.
«بهار جان» عیدانه دیگری است که به اهمیت عید سعید قربان می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی شنبه ۱۸ تیر بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ پخش می شود.
«حرفی از نام تو» با موضوع تسلیم بودن در برابر آزمایش و امتحانات الهی، یکشنبه ۱۹ تیر همزمان با عید سعید قربان ساعت ۰۸:۳۵ از پخش می شود.
«کوی نشاط» به مناسبت عید سعید قربان یکشنبه ۱۹ تیر به صورت ویژه و شاد به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.
«به افق نور» روز یکشنبه ۱۹ تیر ماه با حضور حجت الاسلام وحیدی به بررسی ارزش و فلسفه قربانی می پردازد، این برنامه به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای حسن همایی یکشنبه ۱۹ تیر۱۱:۴۰ پخش می شود
«عزیزترین» نیز ویژه برنامه شاد دیگری است که یکشنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.
«عید تا عید» همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت به فاصله زمانی «عید قربان» تا «عید غدیر خم» از یکشنبه ۱۹ تیر به تهیه کنندگی احسان زارع هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار