رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

چراغ گروه‌ “حماسه و مقاومت” شبکه یک، با عنوان پیشینی “حماسه و دفاع” که از سبقه‌ای طولانی در شبکه یک برخوردار بوده و چند سالی است که فعالیتی نداشته، در دوره تحولی صداوسیما روشن شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، طی حکمی از سوی مدیر شبکه یک سیما، محمدعلی […]

چراغ گروه‌ “حماسه و مقاومت” شبکه یک، با عنوان پیشینی “حماسه و دفاع” که از سبقه‌ای طولانی در شبکه یک برخوردار بوده و چند سالی است که فعالیتی نداشته، در دوره تحولی صداوسیما روشن شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، طی حکمی از سوی مدیر شبکه یک سیما، محمدعلی صمدی، پژوهشگر، نویسنده و تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی دفاع مقدس، به عنوان مدیر گروه حماسه و مقاومت شبکه یک سیما منصوب شد.

محمدعلی صمدی نگارش کتاب‌های دفاع‌مقدسی «داس و شمشیر»، «او یک ملت بود» و «تکرار یک تنهایی»، و نویسندگی و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی «نگاتیو»، «رادیو اروند» و … را در کارنامه دارد.

ماموریت‌ این گروه روایت حماسه‌های ملت مقاوم و پیشروی ایران اسلامی از آغاز مبارزات در دوران ستم‌شاهی تا دفاع در جبهه‌های حق علیه باطل و دفاع از حرم و حرکت‌های جهادی و مواسات در عرصه‌های گوناگون و بازنمایی جبهه مقاومت امت اسلام و آزادی‌خواهان سرتاسر جهان است.

مجاهدت روشنگرانه برای تبیین تاریخ دفاع مقدس و جبهه مقاومت در فضای رسانه‌ای داخلی و خارجی با نگاه ویژه به مخاطبان جوان؛ معرفی قهرمانان و مبارزان و شهدای حماسه‌های ملی و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت، معرفی آثار تولیدی کیفی جبهه فرهنگی انقلاب و محور مقاومت در جهان، طراحی پویش‌ها و برقراری ارتباط دوسویه با مردم برای گردآوری خاطرات و اسناد انقلاب و دفاع مقدس، با تولید و تامین محتوای غنی تلویزیونی در مناسبت‌ها و رویدادهای ملی و دینی از وظایف گروه “حماسه و مقاومت” شبکه یک سیما است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار