رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
همزمان با سالروز تاسیس شبکه ورزش سیما

کانال اینترنتی شبکه ورزش در تلوبیون آغاز به کار می‌کند

از روز دوشنبه ۲۷ تیرماه و همزمان با سالگرد تاسیس شبکه وررزش، به منظور پوشش حداکثری رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی، کانال اینترنتی شبکه ورزش در تلوبیون افتتاح خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در پی استقبال و درخواست علاقه‌مندان به ورزش، کانال اینترنتی شبکه ورزش، با هدف […]

از روز دوشنبه ۲۷ تیرماه و همزمان با سالگرد تاسیس شبکه وررزش، به منظور پوشش حداکثری رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی، کانال اینترنتی شبکه ورزش در تلوبیون افتتاح خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در پی استقبال و درخواست علاقه‌مندان به ورزش، کانال اینترنتی شبکه ورزش، با هدف پوشش حداکثری رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی در سال‌روز تاسیس شبکه ورزش سیما در پلتفرم تلوبیون شروع به کار خواهد کرد.

از جمله برنامه‌هایی که با راه‌اندازی کانال اینترنتی شبکه ورزش در تلوبیون در جدول پخش آن قرار خواهد گرفت، می‌توان به پخش متنوع و متعدد مسابقات ورزشی داخلی، پخش مراحل مقدماتی مسابقات خارجی و استفاده آزمایشی از متقاضیان گزارشگری اشاره کرد.

در حال حاضر و با توجه به آمار رسمی تلوبیون، شبکه ورزش سیما به عنوان یکی از شبکه‌های محبوب و پربازدید این بستر ارتباطی شناخته می‌شود و پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی کانال اینترنتی شبکه ورزش در تلوبیون مخاطبان بیشتری از محتوای این شبکه بهره ببرند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار