رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

شب فیروزه‌ای امشب با حضور بازیگر سینما و تلویزیون ایران روی آنتن شبکه پنج می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه شب فیروزه‌ای امشب سه‌شنبه بیست‌و‌هشتم تیرماه با میزبانی از حسین سلیمانی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. حسین سلیمانی در برنامه شب […]

شب فیروزه‌ای امشب با حضور بازیگر سینما و تلویزیون ایران روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه شب فیروزه‌ای امشب سه‌شنبه بیست‌و‌هشتم تیرماه با میزبانی از حسین سلیمانی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

حسین سلیمانی در برنامه شب فیروزه‌ای حاضر می‌شود تا درباره تجربیات هنری خود و آثارش در سینما و تلویزیون صحبت کند؛ سلیمانی در آثاری همچون «نهنگ عنبر»، «هزارپا» و «۳۶۰ درجه» ایفای نقش کرده است.

در بخش دیگری از برنامه مازیار عصری، خواننده سبک پاپ به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازد. او در ادامه شب فیروزه‌ای با مجری برنامه به گفت‌وگو می‌پردازد و از فعالیت‌های حرفه‌ای خود صحبت می‌کند.

شب فیروزه‌ای همچنین میزبان سارینا حیدری، دختر نقال می‌شود تا به نقالی شعر و ادبیات فارسی در حوزه شاهنامه و شاهنامه خوانی بپردازد.

در ادامه، شب فیروزه‌ای میزبان گروه رنگین‌کمان است تا برای کودکان اجرای نمایش داشته باشند.

برنامه شب فیروزه ای در ایام اعیاد قربان و غدیر هرشب به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی مهمان خانه‌های شما خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به آیدی اینستاگرامی @shabefiroozeitv5 مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار