رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

«اقیانوس آرام» امروز چهارشنبه ۲۹ تیر میزبان محمدرضا دوست‌محمدی مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این تصویرساز و کارتونیست امروز دریچه ای تازه را برای نوجوانان مشتاق شنیدن تجربه ها نو باز می‌کند که در گفت‌وگوی امروز اقیانوس آرام قابل مشاهده […]

«اقیانوس آرام» امروز چهارشنبه ۲۹ تیر میزبان محمدرضا دوست‌محمدی مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این تصویرساز و کارتونیست امروز دریچه ای تازه را برای نوجوانان مشتاق شنیدن تجربه ها نو باز می‌کند که در گفت‌وگوی امروز اقیانوس آرام قابل مشاهده است.
دوست‌محمدی طراح جلد بیش از ۴۰۰ شماره از هفته نامه همشهری جوان بوده و مدیریت بخش تصویرسازی روزنامه جام جام، سردبیری مجله جدید و مدیریت هنری مجلات سروش جوان و همشهری جوان را در کارنامه اجرایی خود دارد. تصویرسازی چند اثر برای پروژه بزرگترین دیوارنگاره ایران در میدان ولیعصر تهران، از جمله آثار مطرح وی است.
فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به کارگردانی هادی نعمت اللهی و رضا محبی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.
«اقیانوس آرام» با محور قرار دادن نوجوان‌ها تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آن‌ها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق به انتقال تجربه کمک کند.
فصل چهارم «اقیانوس آرام» به تهیه‌کنندگی هادی نعمت الهی، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در ۵۲ قسمت تولید شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار