رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مجمع عمومی عادی اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران با موضوع انتخابات هیئت مدیره و بازرس و مدیرمسئول با حضور ۳۸ عضو حقوقی اتحادیه عصر روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران با پایان مجمع عمومی عادی […]

مجمع عمومی عادی اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران با موضوع انتخابات هیئت مدیره و بازرس و مدیرمسئول با حضور ۳۸ عضو حقوقی اتحادیه عصر روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران با پایان مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران که با مشارکت ۳۸ عضو حقوقی این اتحادیه برگزار شد، اعضای جدید آن معرفی شدند.
آقای محمدرضا تختکشیان به نمایندگی از موسسه آفتاب نگاران به اکثریت قریب به اتفاق آرا بعنوان مدیرمسئول اتحادیه برگزیده شد.
موسسه فرهنگی هنری تولید فیلم ثنا با مدیریت آقای ایرج محمدی، موسسه تولید فیلم امیر پروین با مدیریت آقای پروین حسینی، موسسه آفتاب نگاران با مدیریت آقای محمدرضا تختکشیان، موسسه تیراژه فیلم با مدیریت آقای سید احمد تقوی پویا، موسسه فرهنگی هنری اندیشه پردیس جم با مدیریت خانم فاطمه ابوالقاسمی بعنوان اعضای اصلی هیات مدیره و موسسه تولید یکان تصویر تهران با مدیریت اقای محمد رضا یکانی، موسسه ایتوک سیمای هنر نوین با مدیریت اقای یوسف بچاری بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند همچنین موسسه ارغنون فیلم با مدیریت خانم فهیمه سلیمانی به عنوان بازرس اصلی و موسسه نقش جهان با مدیریت آقای رسول توکلی به عنوان بازرس علی البدل معرفی شدند.
گفتنی است؛ این اتحادیه؛ اولین تشکیلات مرکزی موضوع مصوبه ۵۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه سینما و رسانه‌های دیداری است که متشکل از همه مراکز فیلمسازی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
در مقدمه اساسنامه این اتحادیه، هماهنگ کردن تلاشها و فعالیت های مرتبط با این هنر و ایجاد انگیزه در جهت سرمایه گذاری، تولید، صادرات و ایجاد زمینه های مطلوب برای همکاری ملی در تبادل نظر و تجربیات به منظور دست یابی به توسعه پایدار تولید فیلم و سریال، از جمله اهداف تأسیس آن ذکر شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار