رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم جدید اسپیلبرگ در جشنواره تورنتوی امسال رونمایی می شود. به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «فبلمنز» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ که اثری نیمه خودزیستنامه و براساس دوران نوجوانی و زندگی خانواده این کارگردان است در جشنواره تورنتو امسال اولین نمایش جهانی خود را تجربه می کند. برای اولین بار است که اسپیلبرگ در جشنواره تورنتو حاضر می شود. […]

فیلم جدید اسپیلبرگ در جشنواره تورنتوی امسال رونمایی می شود.

به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «فبلمنز» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ که اثری نیمه خودزیستنامه و براساس دوران نوجوانی و زندگی خانواده این کارگردان است در جشنواره تورنتو امسال اولین نمایش جهانی خود را تجربه می کند.

برای اولین بار است که اسپیلبرگ در جشنواره تورنتو حاضر می شود. البته تاریخ دقیق نمایش این فیلم در جشنواره هنوز اعلام نشده است. «فبلمنز» قرار است روز ۱۱ نوامبر در برنامه ویژه مربوط به استودیوهای یونیورسال و امبلین به نمایش دربیاید و پس از آن در تاریخ ۲۳ نوامبر به صورت گسترده نمایش داده شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: قصه در آریزونای پس از جنگ می گذرد و بر پسر جوانی تمرکز دارد که متوجه یک راز خانوادگی می شود و همینطور به کاوش پسر درباره قدرت فیلم ها می پردازد.

میشل ویلیامز، پل دینو، گابریل لابله، ست روگن و دیوید لینچ از بازیگران این فیلم هستند.

استیون اسپیلبرگ به همراه همکار قدیمی اش تونی کوشنر فیلمنامه این کار را نوشته است.

چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم تورنتو بین روزهای ۸ تا ۱۸ سپتامبر برگزار می شود. در این دوره از فستیوال دنباله فیلم «چاقو کشی» ریان جانسون نیز اولین نمایش جهانی خود را تجربه می کند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار