رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

یونیورسال پیکچرز برای قسمت چهارم انیمیشن محبوب «پاندای کونگ فوکار» تاریخ اکران تعیین کرد. به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ انتشار قسمت چهارم «پاندای کونگ فوکار» را  ۸ مارس ۲۰۲۴ اعلام کرد. مجموعه سینمایی «پاندای کونگ فوکار» با الهام از هنرهای رزمی سنتی چین باستان ساخته شده است و داستانی حماسی از از منظر پاندایی […]

یونیورسال پیکچرز برای قسمت چهارم انیمیشن محبوب «پاندای کونگ فوکار» تاریخ اکران تعیین کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ انتشار قسمت چهارم «پاندای کونگ فوکار» را  ۸ مارس ۲۰۲۴ اعلام کرد.

مجموعه سینمایی «پاندای کونگ فوکار» با الهام از هنرهای رزمی سنتی چین باستان ساخته شده است و داستانی حماسی از از منظر پاندایی به نام پو نشان می دهد که عشقش به کونگ فو تنها با اشتهای سیری ناپذیرش در خوردن غذا همخوانی دارد.

فصل افتتاحیه این مجموعه سینمایی سال ۲۰۰۸ نامزد جایزه اسکار شد. این انیمیشن که جک بلک صداپیشگی خرس دوست داشتنی آن را انجام داده است در آن سال به پرفروش ترین انیمیشن شرکت دریم‌ورکز تبدیل شد.

سه گانه  «پاندای کونگ فوکار» بیش از ۱٫۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

جک بلک، داستین هافمن، آنجلینا جولی، جکی چان، لوسی لیو از شناخته شده ترین بازیگرانی هستند که تاکنون در این مجموعه سینمایی صداپیشگی کرده اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار