رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه مستند «آینده کار» برای اولین بار از شنبه تا دوشنبه، ۲۲ تا ۲۴ مرداد ساعت ۲۲، از شبکه چهار سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه مستند سه قسمتی «آینده کار» محصول سال ۲۰۲۱ شبکه PBS است و به تغییراتی که در کار و شغل […]

مجموعه مستند «آینده کار» برای اولین بار از شنبه تا دوشنبه، ۲۲ تا ۲۴ مرداد ساعت ۲۲، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه مستند سه قسمتی «آینده کار» محصول سال ۲۰۲۱ شبکه PBS است و به تغییراتی که در کار و شغل بشر به دلیل تحولاتی که در فناوری، اتوماسیون، رشد اقتصاد گیگ، کرونا و موضوعات دیگر پیش آمده، می پردازد و از جنبه‌های اجتماعی، انسانی، آینده‌نگرانه و نقادانه این موضوع را بررسی می‌کند.

ایجاد فرهنگ دورکاری و یا کار از منزل به زمان و تلاش زیادی نیاز داشت اما کرونا این فرهنگ را در یک روز در جهان جا انداخت . برخی معتقدند که پس از حل مشکل کرونا مشاغل به دوره پیش از کرونا باز نمیگردند و دورکاری آینده مشاغل متوسط خواهد بود … آیا براستی چنین خواهد شد ؟

آینده کار، مصون از آینده و انقلاب صنعتی جدید عناوین سه اپیزود از این مجموعه مستند هستند که از شنبه تا دوشنبه، ۲۲ تا ۲۴ مرداد ساعت ۲۲و روز بعد در ساعت های ۲ بامداد، ۷ و ۱۵ باز پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار