رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

بیست و دومین قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» که امروز شنبه ۲۲ مرداد از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود از خاطرات و تجربیات محمد نسیمی عکاس و خبرنگار بهره خواهد برد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» نوجوانان با تجربیاتی چالش‌برانگیز از […]

بیست و دومین قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» که امروز شنبه ۲۲ مرداد از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود از خاطرات و تجربیات محمد نسیمی عکاس و خبرنگار بهره خواهد برد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» نوجوانان با تجربیاتی چالش‌برانگیز از حضور یک عکاسِ خبری در موقعیت‌های ویژه و نحوه رویارویی با این شرایط آشنا خواهند شد.

پس از اعلام قرنطینه، برخی از کشورها از جمله ایران به عنوان نخستین کشورها به فکر انتقال شهروندان خود از کشور چین افتادند. برهمین اساس، وزارت بهداشت با تشکیل یک تیم، در قالب یک پرواز، ۱۳۰ نفر از شهروندان ایرانی را به کشور بازگرداند تا بتواند آن‌ها را از گزند کرونا به دور کند.  محمد نسیمی رفتیم تا  عکاس همین پرواز بود.

«اقیانوس آرام» با محور قرار دادن نوجوان‌ها تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آن‌ها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق به انتقال تجربه کمک کند.

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به کارگردانی هادی نعمت اللهی و رضا محبی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار