رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

در برنامه «ژرفا» درباره جوانان و تغییرات فرهنگی گفتگو خواهیم کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه روز یک شنبه ۲۳ مرداد ماه به جوانان و تغییرات فرهنگی اختصاص دارد . دراین برنامه خانم دکتر معصومه حاتمی استاد دانشگاه در رشته روانشناسی وعلوم تربیتی و پژوهشگر حوزه روانشناسی و […]

در برنامه «ژرفا» درباره جوانان و تغییرات فرهنگی گفتگو خواهیم کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه روز یک شنبه ۲۳ مرداد ماه به جوانان و تغییرات فرهنگی اختصاص دارد .

دراین برنامه خانم دکتر معصومه حاتمی استاد دانشگاه در رشته روانشناسی وعلوم تربیتی و پژوهشگر حوزه روانشناسی و سبک زندگی با عنوان مجری کارشناس به همراه دکتر علیرضا چناری روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر منصور حسینی عضو هیأت علمی دانشگاه و جامعه شناس به بحث و گفتگو پیرامون موضوع برنامه می پردازند .

در این برنامه گفتگو محور که با حضور اساتید محترم دانشگاه و اندیشمندان و پژوهشگران حوزه های علوم اجتماعی ،جامعه شناسی ،تاریخ ،فرهنگ و هویت ، علوم سیاسی ،فلسفه تعلیم و تربیت ، روانشناسی تربیتی ،ادبیات فارسی ،مردم شناسی ، باستان شناسی ،پژوهش هنر ،فلسفه ، موسیقی ،و….تهیه و تولید شده است بنیان های فکری مخاطبان را مورد توجه قرارداده تا با ژرف نگری در مسائل پیش بینی شده چراغ راهی برای بینندگان و مخاطبان خود باشد تا از دریچه تفکر و تامل بنیادی و فارغ از هیاهوی دنیای مدرن نگاهی کاربردی و ژرف به موضوعات مطرح شده و چالش های پیش رو در این زمینه داشته باشند .

ساعات پخش به وقت تهران: اروپا، کانال یک جام جم؛ ساعت ۰۲:۰۰ بامداد .. بازپخش: ۱۷:۳۰ آمریکا، کانال دو جام جم؛ساعت ۱۱.. بازپخش: ۱۲:۳۰ آسیا، کانال سوم جام جم؛ ساعت ۹:۳۰، بازپخش: ۱۹:۴۵

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار