رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

«آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» به نویسندگی، کارگردانی محمدرضا رحمانی در هشتمین جشنواره فیلم‌های کوتاه وراکروز حضور دارد. فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رحمانی برای بار دوم در جشنواره‌های خارجی حضور یافت و این بار در هشتمین جشنواره فیلم‌های کوتاه وراکروز حضور دارد. این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که […]

«آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» به نویسندگی، کارگردانی محمدرضا رحمانی در هشتمین جشنواره فیلم‌های کوتاه وراکروز حضور دارد.

فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رحمانی برای بار دوم در جشنواره‌های خارجی حضور یافت و این بار در هشتمین جشنواره فیلم‌های کوتاه وراکروز حضور دارد.

این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که در آخرین روز کاری‌اش در بخش تاکسیدرمی موزه حیات وحش، پوست یوزپلنگ در حال انقراض ایرانی را تاکسیدرمی می‌کند.

فیلم «آخرین رقص با پلنگ ایرانی» نماینده ایران در هشتمین جشنواره فیلم‌های کوتاه وراکروز (veracruz short film festival) کشور مکزیک است. این جشنواره که بنا بود به صورت حضوری برگزار شود، به دلیل محدودیت‌های کرونا در روزهای ۲۲ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۲، (۲۹ مرداد تا اول شهریور۱۴۰۱) به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پخش بین‌المللی فیلم توسط چهارراه سینما (Cinema ۴way) و به مدیریت سحر ناسوتی انجام می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار