رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

همزمان با نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام روح الله حسینیان، مستند زندگینامه سیاسی این چهره انقلابی به همت گروه مستند بسیج صداوسیما تولید می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند نیمه بلند زندگینامه سیاسی زنده یاد حجت الاسلام روح الله حسینیان وارد مرحله تولید شد. این مستند ۵۰ دقیقه‌ای […]

همزمان با نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام روح الله حسینیان، مستند زندگینامه سیاسی این چهره انقلابی به همت گروه مستند بسیج صداوسیما تولید می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند نیمه بلند زندگینامه سیاسی زنده یاد حجت الاسلام روح الله حسینیان وارد مرحله تولید شد.

این مستند ۵۰ دقیقه‌ای به مناسبت اولین سالگرد درگذشت این چهره سیاسی و موثر انقلاب اسلامی و به همت علی طادی، کارگردان و فیلمنامه نویس، برای پخش از شبکه‌های سیما و اکران‌های دانشجویی ساخته می‌شود.

پژوهش این مستند از ابتدای سال آغاز شده و تولید آن که از تیرماه کلید خورده، تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

ساخت این مستند با توجه به شخصیت مرحوم حسینیان و فراز و فرودهای مختلف زندگی ایشان با ملاحظات بسیاری روبروست و نیاز به ظرافت در طراحی قصه دارد. این مستند به همت گروه مستند بسیج رسانه ملی ساخته می‌شود.

علی طادی نیز پیش ازین، مستند «هاشمی زنده است» را ساخته که از جشنواره حقیقت تا جشنواره عمار با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار