رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه دنیای امروزی به شکلی در آمده که ثروت جایگاه بالاتری از هنر پیدا کرده و افراد برای رسیدن به حداقل آرامش و آسایش نیازمند کسب ثروت هستند تا سپس بتوانند به هنر نیز فکر کنند.  به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، گل سفیدی […]

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه دنیای امروزی به شکلی در آمده که ثروت جایگاه بالاتری از هنر پیدا کرده و افراد برای رسیدن به حداقل آرامش و آسایش نیازمند کسب ثروت هستند تا سپس بتوانند به هنر نیز فکر کنند. 

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، گل سفیدی ادامه داد: من از مسیری که انتخاب کردم راضی هستم و هنر را بسیار دوست دارم اما به طور کلی ثروت میتواند تاثیر بسیاری در رضایت انسان از کل زندگی داشته باشد. با این وجود باید گفت که یکی از مهمترین ثروتهای دنیا دوستان، پشتیبانان و طرفداران یک انسان است که انرژی و امید اصلی را به او میدهند. مدت بسیاری است که دلتنگ خودم هستم؛ همسرم نیز هفت ماه پیش فوت کرد و این مسئله باعث میشود بیشتر دلتنگ خودم شود. متاسفانه آخرین بار پس از ۳ ماه او را دیدم چون بخاطر کارهایم در سفر بودم.

او اظهار داشت: من با همسرم بسیار با شوخطبعی رفتار میکردم به طوری که اگر شوخی نمیکردم تصور میکرد من ناراحت هستم. همسرم هیچ وقت مرا ناراحت نکرد. انسان همیشه دلتنگ آدم‌های خوب می‌شود و این دلتنگی بسیار دشوار است. همسرم از کارهای من کیمیا و ستایش را بیشتر از همه دوست داشت و همیشه طی این سال‌ها از من پشتیبانی می‌کرد.

او ادامه داد: حاصل ازدواج من و همسرم نیز سه پسر و یک دختراست. هر سه پسرم در حوزه تصویربرداری فعالیت حرفه‌ای دارند اما دخترم در شرکت من مشغول به کار است.

گل سفیدی افزود: من به کار با فرزندان خود در یک پروژه تمایلی ندارم چرا که دوست ندارم واسطه گری و معرفی‌های خانوادگی در یک پروژه صورت بگیرد؛ چنین کاری باعث می‌شود حق فرد دیگری که ممکن است به آن کار بیش از همه نیاز داشته باشد تضییع شود. با این وجود در پروژه‌ای به نام هویت به مدت یک ماه با پسرم کار کردم و سپس پروژه را واگذار کرد تا به سریال دیگری برسد.

وی افزود: زمانی که انسان نقش خود را در زندگی به درستی ایفا کند می‌تواند از لحظات مختلف آن لذت ببرد؛ این اتفاق در بازیگری و سر صحنه فیلمبرداری‌ نیز رخ می‌دهد اما زیبایی زندگی حقیقی جایگاه ویژه‌ای دارد که قابل مقایسه نیست.

او اظهار داشت: بسیاری از طرفداران و دوستان من همواره به من گفته‌اند که در نقش هایم کمتر عصبانی شوم تا اتفاقی برای من نیفتد؛ همسر من نیز به من توصیه می‌کرد تا کمتر در فیلم‌ها و سریال‌ها داد بزنم. در سریال در حاشیه که با آقای مدیری کار می‌کردم بسیار سروصدا داشتم اما یک روز مهران مدیری از من خواست تا فریادهای بیشتری بزنم؛ در ابتدا تصور می‌کردم این تصمیم اشتباهی است اما با اکران سریال متوجه واکنش بسیار مثبت مخاطبان شدم.

گل سفیدی گفت: من خودساخته بزرگ شدم چرا که از ۷ سالگی مادرم را از دست دادم و پس از آن ناچار بودم تا به تنهایی بر روی پای خود بایستم. پیش از سینما کارهای فنی انجام می‌دادم که اکنون هم در همان حوزه شغلی فعالیت دارم. توجه طرفداران به من باعث افتخارم شده اما هیچ وقت موجب غرور نابجای من نشده است.

این بازیگر پیشکسوت سینما اظهار کرد: من با بیش از ۲۵۰ کارگردان فعالیت داشتم و از بین آن پروژه ها، کار باران با باران فرق دارد با کارگردانی کامبیز کاشفی فیلم سینمایی مورد علاقه من است. شخصیت من در این فیلم به شخصیت یکی از نزدیکان من بسیار شباهت داشت و به همین دلیل تلاش داشتم به درستی آن را ایفا کنم و خوشبختانه در این کار موفق بودم.

گفتنی است؛ برنامه شب نشینی از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز یاسر معظمی گودرزی است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار