رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

جواد فروغی امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ر مهمان دوازدهمین قسمت «نشان ارادت» است و دیگر مهمانان این برنامه تا چهارشنبه نیز معرفی شدند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، یکشنبه جواد فروغی ورزشکار تیراندازی صاحب مدال طلای المپیک، به برنامه نشان ارادت می آید. مهمان روز دوشنبه برنامه امیرمحمدزند بازیگر […]

جواد فروغی امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ر مهمان دوازدهمین قسمت «نشان ارادت» است و دیگر مهمانان این برنامه تا چهارشنبه نیز معرفی شدند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، یکشنبه جواد فروغی ورزشکار تیراندازی صاحب مدال طلای المپیک، به برنامه نشان ارادت می آید.

مهمان روز دوشنبه برنامه امیرمحمدزند بازیگر سینما و تلویزیون است که در سالهای اخیر سریالهای «روزهای ابدی» و «ترور خاموش» را با بازی او دیده ایم.

در قسمت چهاردهم «نشان ارادت» که سه شنبه روی آنتن می رود، صادق ورمزیار بازیکن فوتبال سابق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال مقابل حسین متولیان می نشیند.

کوروش سلیمانی بازیگر ۴۹ ساله سینما، تئاتر و تلویزیون نیز مهمان چهارشنبه برنامه است.

این چهره ها در این برنامه از ارادت خود به سید الشهدا (ع) می گویند و روایت خود از توسل به امام حسین (ع)، خاطرات مختلف ایام عزاداری، راهپیمایی اربعین و … را بیان می کنند.

«نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی، اجرای حسین متولیان و کارگردانی محمدعلی بای شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۱۵روی آنتن شبکه دو می رود و حوالی ساعت ۲۴ همان روز تکرار آن پخش می شود.

تاکنون میرطاهر مظلومی، پویا امینی، سیروس همتی، بهرام ابراهیمی، زهره حمیدی، رامین راستاد، محمد روح الامین، مهرداد فلاحتگر، عباس بهادری و یزدان فتوحی مهمانان سری چهارم این برنامه بوده‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار