رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

«علامت» عنوان یکی از تازه‌های شبکه دو سیماست که در یک بازخوانی تاریخی به تبیین روش‌های زندگی عفیفانه و روش‌مند می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «علامت» که نگاهی نو به جوانبِ تاریخی فسق یزید و زندگی عفیفانه دارد، از حضور حجت‌الاسلام حاج شیخ محسن قنبریان بهره می‌برد. […]

«علامت» عنوان یکی از تازه‌های شبکه دو سیماست که در یک بازخوانی تاریخی به تبیین روش‌های زندگی عفیفانه و روش‌مند می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «علامت» که نگاهی نو به جوانبِ تاریخی فسق یزید و زندگی عفیفانه دارد، از حضور حجت‌الاسلام حاج شیخ محسن قنبریان بهره می‌برد.

در این برنامه که به صورت یک میزگرد و جلسه مباحثه با حضور کارشناس برنامه و دانشجویان برگزار می‌شود پس از طرح چارچوب بحث، ابعاد مختلف موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آنچه منجر به قیام سیدالشهدا(ع) شد، دشمن‌شناسی، شناخت اخلاق، روش و بدعت‌های یزید که به آن فسق گفته می‌شود، راه‌های مقابله با فسق که به عفت و زندگی عفیفانه در سه سطح فردی، خانوادگی و اجتماعی منجر می‌شود و …از جمله مباحث این برنامه است.

علاده بر مباحثه و گفت‌وگو این برنامه از بخش‌های مختلف موشن گرافی نیز بهره می‌برد.

«علامت» کاریست از گروه معارف به تهیه‌کنندگی سید مجید اکرمی، کارگردانی مصطفی ملوان و سردبیری سامان درویشی که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود. بازپخش برنامه روز بعد ساعت ۸:۰۰ و ۱۴:۱۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار