رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فصل یازدهم مسابقه «یک دو صدا» با یادمان استاد کریمخانی پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده مسابقه «یک دو صدا» بیان کرد: در این فصل به چهار رشته تعزیه خوانی، نقالی مذهبی، شعر عاشورایی و مداحی می پردازیم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه […]

فصل یازدهم مسابقه «یک دو صدا» با یادمان استاد کریمخانی پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده مسابقه «یک دو صدا» بیان کرد: در این فصل به چهار رشته تعزیه خوانی، نقالی مذهبی، شعر عاشورایی و مداحی می پردازیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال اولین محرمی است که زنده یاد استاد محمدعلی کریمخانی مداح اهل بیت در بین ما نیستند، لذا این فصل را یادمان استاد کریمخانی قرار دادیم و از آنجایی که آخرین برنامه این فصل مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) پخش می شود، تدارک ویژه ای دیدیم چرا که مردم استاد کریمخانی را با نوای گرم «آمدم ای شاه پناهم بده» بیشتر می شناسند.
قدوسیان متذکر شد: داوران فصل یازدهم مسابقه «یک دو صدا» را محمد گلریز خواننده، مدرس آواز و کارشناس نغمه های عاشورایی، مرشد ابوالفضل ورمزیار نقال، پرده خوان و پژوهشگر، حسین متولیان شاعر، نویسنده و پژوهشگر و ساجد قدوسیان کارگردان، نویسنده، بازیگر و برنامه ساز رادیو تشکیل می‌دهند.
ویژه برنامه «یک دو صدا» در روزهای پایانی ماه صفر از شنبه دوم مهر تا پنجم مهر آخرین روز ماه صفر ساعت ۲۰:۰۰ ویژه یادمان استاد کریمخانی پخش می شود.
گفتنی است این برنامه بعد از پایان ماه صفر به روال گذشته از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان ساعت ۲۰:۰۰ از رادیو ایران پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار