رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نسیم، پیرو خبر قبلی ، پخش سری جدید مسابقه «شوتبال» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد ومسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی  در دو بخش بانوان و آقایان با اجرای سوگل طهماسبی و علی عامل هاشمی شنبه تا سه شنبه این هفته ساعت ۲۱ از […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نسیم، پیرو خبر قبلی ، پخش سری جدید مسابقه «شوتبال» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد ومسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی  در دو بخش بانوان و آقایان با اجرای سوگل طهماسبی و علی عامل هاشمی شنبه تا سه شنبه این هفته ساعت ۲۱ از شبکه نسیم آغاز خواهد کرد.

در فصل جدید  مسابقه شوتبال همچون سری پیشین متشکل از قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان در میادین ورزشی و عرصه‌های اجتماعی است.

همچنین سری جدید مسابقه «آب و آتش» با تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری و اجرای مشترک شهاب عباسی و سیاوش مفیدی از ۹مهر ماه شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می رود. این مسابقه با مرحله عبور از موانع، عبور از کیسه بوکس، موانع طنابی، سطح شیبدار، حوضچه گل، برج ارتفاع و … با داوری علیرضا احمدی وارد رقابت های پر چالش می شود.

بر اساس این گزارش ، پخش مجموعه طنز « اولین انتخاب » نیز از شنبه این هفته در ساعت ۲۰ در شبکه نسیم آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار