رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» تازه‌ترین اثر علی قوی‌تن در جشنواره فیلم بوسان در کره جنوبی اولین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کند. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» جدیدترین اثر علی قوی‌تن در بخش رقابتی جشنواره بوسان حضور دارد و اولین نمایش جهانی این اثر سینمایی روز گذشته هشت […]

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» تازه‌ترین اثر علی قوی‌تن در جشنواره فیلم بوسان در کره جنوبی اولین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کند.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» جدیدترین اثر علی قوی‌تن در بخش رقابتی جشنواره بوسان حضور دارد و اولین نمایش جهانی این اثر سینمایی روز گذشته هشت اکتبر برابر با ۱۶ مهر در سالن سینما سیتی به نمایش در آمد و امروز نهم اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه در سالن بوسان سینما روی پرده می‌رود.

همچنین قرار است ۱۲ اکتبر برابر با ۲۰ مهر ۱۴۰۱ در سالن بوسان سینما سنتر با حضور خبرنگاران و سینماگران مهمان از کشورهای مختلف دنیا اکران شود و پس از نمایش فیلم، قوی‌تن در نشست خبری «زندگی و زندگی» برای صحبت درباره تازه‌ترین اثر خود حاضر می‌شود.

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» تولید سال ۱۴۰۰ است و این اولین حضور جهانی فیلم جدید قوی‌تن محسوب می‌شود که در بخش رقابتی جیسوک جشنواره بوسان به رقابت با آثاری از کشورهای دیگر می‌پردازد.

در این فیلم هدا مقدم‌منش و مهربان درویش‌زاده بازیگران نقش اصلی داستان هستند و پخش بین‌الملل آن نیز بر عهده موسسه هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار