رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

برنامه «شب نشینی» شبکه جام جم با حضور اسدالله یکتا روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه شب نشینی امشب شانزدهم مهر ماه با حضور اسدالله یکتا روی آنتن می‌رود. یکتا بازیگر سینما و تلویزیون است که در برنامه حضور پیدا می‌کند تا به گفت‌وگو با میزبانان […]

برنامه «شب نشینی» شبکه جام جم با حضور اسدالله یکتا روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه شب نشینی امشب شانزدهم مهر ماه با حضور اسدالله یکتا روی آنتن می‌رود. یکتا بازیگر سینما و تلویزیون است که در برنامه حضور پیدا می‌کند تا به گفت‌وگو با میزبانان بنشیند و از آثار فوق‌العاده خود در سینما و تلویزیون صحبت کند.

در ادامه، صابر عبدالملکی، طراح بازی‌های گروهی به برنامه می‌آیند تا با میزبانان گفت‌وگو داشته باشند و درباره انواع بازی‌ها سخن بگوید. شب‌نشینی همچنین میزبان یک گروه موسیقی است که با حضور در برنامه به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازند. مسعود روشن‌پژوه، ریحانه مرادی و شهرام نیکیار میزبانان شب نشینی امشب خواهند بود، تهیه‌کننده آن نیز عباس درویش بوده و این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم پخش می‌شود. تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @shabneshini.irani درج می‌شود.

شب نشینی برنامه شبانگاهی شبکه جام جم است که هر شب راس ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار