رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

دکتر فتاح ملکی رییس دادگاه حقوقی مجتمع قضایی عدالت تهران میهمان برنامه «مشاور» است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ امروزه شاهد مهاجرت بسیاری از هموطنان به کشور های دیگر هستیم، که ممکن است هر کدام از آنها به نحوی در ایران (به عنوان شاکی و یا مجرم) درگیر پرونده […]

دکتر فتاح ملکی رییس دادگاه حقوقی مجتمع قضایی عدالت تهران میهمان برنامه «مشاور» است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ امروزه شاهد مهاجرت بسیاری از هموطنان به کشور های دیگر هستیم، که ممکن است هر کدام از آنها به نحوی در ایران (به عنوان شاکی و یا مجرم) درگیر پرونده حقوقی و کیفری باشند و به هر دلیلی امکان آمدن به کشور را ندارند و باید در چنین شرایطی با یک ارگان حقوقی معتبر مرتبط باشند.

در برنامه این هفته دکتر فتاح ملکی رییس دادگاه حقوقی مجتمع قضایی عدالت تهران حضور دارند و درباره  قوانین حقوقی ایرانیان مقیم خارج کشور  (نحوه تنظیم قراردادهای ملکی -خرید و فروش، مبایعه نامه و … ) صحبت خواهد کرد.

«مشاور»؛ کاری از گروه تولیدات بین الملل شبکه جهانی جام‌جم با حضور مسئولین عالی رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف، پیرامون مسائل حقوقی، اقامتی و اجتماعی هموطنان خارج از ایران، با تهیه‌کنندگی حسن میربها، سردبیری ابوالفضل ولی‌زاده و اجرای دکتر مازیار قاسمی گودرزی به روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار