رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

۲۰ نشست‌ تخصصی با محوریت «ژانر» با حضور استادهای ایرانی و بین‌المللی در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد با برگزاری نشست‌های تخصصی  در بازه زمانی ۲۷ مهر تا یکم آبان ۱۴۰۱، میزبان استادان ایرانی و […]

۲۰ نشست‌ تخصصی با محوریت «ژانر» با حضور استادهای ایرانی و بین‌المللی در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد با برگزاری نشست‌های تخصصی  در بازه زمانی ۲۷ مهر تا یکم آبان ۱۴۰۱، میزبان استادان ایرانی و بین‌المللی و هنرجویان و علاقه‌مندان به سینما خواهد بود.

این نشست‌های‌ تخصصی هم­زمان با روزهای برگزاری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی ملت از صبح تا بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است فراخوان نام ­نویسی برای حضور در این نشست‌ها در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir قرار خواهد گرفت و نام­نویسی نیز از روز سه شنبه ۱۹ مهر آغاز و تا ۲۴ مهر ۱۴۰۱ امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین تهیه کارت ویژه همه نشست‌های تخصصی با تخفیف ۵۰ درصدی برای علاقه‌مندان به فیلم کوتاه فراهم شده است. جدول زمان‌بندی، سرفصل‌های موضوعی و استادان حاضر در این نشست‌های تخصصی نیز متعاقبا و در فراخوان منتشر و معرفی خواهند شد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از ۲۷ مهر تا ۲ آبان۱۴۰۱(۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار