رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

ساجد قدوسیان درباره پخش برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» گفت که این موضوع در حد یک پیشنهاد مطرح شده است. در این روزها موضوعاتی درباره هم افزایی رادیو با تلویزیون و تولید برنامه های مشترک بین این دو دستگاه مطرح شده است و در این راستا اخیرا به گوش می رسد یکی از برنامه […]

ساجد قدوسیان درباره پخش برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» گفت که این موضوع در حد یک پیشنهاد مطرح شده است.

در این روزها موضوعاتی درباره هم افزایی رادیو با تلویزیون و تولید برنامه های مشترک بین این دو دستگاه مطرح شده است و در این راستا اخیرا به گوش می رسد یکی از برنامه هایی که می خواهد وارد این طرح هم افزایی شود، برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» ست که جمعه ها از رادیو ایران پخش می شود. به همین منظور با ساجد قدوسیان تهیه کننده، سردبیر و کارگردان این برنامه به گفتگو پرداختیم.

ساجد قدوسیان در این باره عنوان کرد: ایده ای درباره بحث هم افزایی برنامه های رادیویی و تلویزیون مطرح و در اتاق فکر برنامه به عنوان پیشنهاد بیان شده است که برنامه ای چون «صبح جمعه با شما» به دلیل سابقه، فضای پخش، هنرمندان و چهره های حاضر در آن، قابلیت پخش از تلویزیون را دارد اما همچنان در حد پیشنهاد است و اجرا و اتفاقی رخ نداده است، البته شاید برای نوروز بتوانیم این هم افزایی را انجام دهیم.

او افزود: نمونه ای از پخش برنامه های مشترک بین رادیو و تلویزیون را در عید سال گذشته داشته ایم، شبکه آموزش بخش هایی از پشت صحنه برنامه «عید ما» را ضبط کرد و همزمان با پخش این برنامه در رادیو ایران، آن ها پشت صحنه «عید ما» را از شبکه آموزش نشان می دادند اما این بار اگر این پیشنهاد عملی شود، قصد داریم که همزمان اجرای رادیویی و تلویزیونی کامل باشد. حال این که پیشنهاد اتاق فکر چقدر اجرایی شود بسته به تعامل رادیو و تلویزیون است. البته مدیران سازمانی هم تاکید داشتند تا هم افزایی اتفاق بیفتد.

قدوسیان در پایان درباره ضبط برنامه با حضور مخاطبان، تصریح کرد: ما به مردم قول داده بودیم که بعد از محرم و صفر این کار را انجام دهیم، حتی مقدماتش نیز انجام شد اما باتوجه به ماجراهای  اخیر صلاح ندانستیم که در این شرایط ضبط برنامه همراه با مخاطبان صورت گیرد و ناخواسته حاشیه سازی برای برنامه انجام شود. امیدوارم شرایط آرام تر شود و برنامه در حضور مردم اجرا و بر آنتن رود.

«صبح جمعه با شما» چند دهه سابقه دارد و جمعه ها ساعت ۹ صبح بر امواج رادیو می رود و با رویکرد تفریحی و سرگرمی به نقد موضوعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی روز می پردازد. ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده، سردبیر و کارگردان «صبح جمعه با شما» است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار