رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پنجاه و نهمین جشنواره فیلم آنتالیا جایزه بهترین بازیگر مرد خود را به پژمان جمشیدی برای فیلم «علفزار» اعطا کرد. پنجاه و نهمین جشنواره فیلم آنتالیا در کشور ترکیه به کار خود پایان داد و فیلم «علفزار» ساخته کاظم دانشی که نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه بین‌المللی این رویداد سینمایی بود موفق به کسب […]

پنجاه و نهمین جشنواره فیلم آنتالیا جایزه بهترین بازیگر مرد خود را به پژمان جمشیدی برای فیلم «علفزار» اعطا کرد.

پنجاه و نهمین جشنواره فیلم آنتالیا در کشور ترکیه به کار خود پایان داد و فیلم «علفزار» ساخته کاظم دانشی که نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه بین‌المللی این رویداد سینمایی بود موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد برای پژمان جمشیدی شد.

«علفزار» اولین ساخته کاظم دانشی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، روی موضوع حساس اجتماعی دست گذاشته و پژمان جمشیدی نقش اصلی آن را به عنوان یک بازپرس ایفا می‌کند. سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مائده طهماسبی، مهدی زمین پرداز و صدف اسپهبدی از جمله بازیگران آن هستند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده چهار جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن (صدف اسپهبدی) و بهترین فیلمنامه را گرفت.

جشنواره فیلم آنتالیا از تاریخ ۱ تا ۸ اکتبر (۹ تا ۱۶ مهر) برگزار شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار