رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

رادیو فرهنگ‌ به مناسبت هفته فراجا برنامه «هفت کوچه» را از مرکز صداوسیما بوشهر به میزبانی مرزبانی این استان روی آنتن می برد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ عوامل برنامه «هفت کوچه» دوشنبه ۱۸ و سه شنبه ۱۹ مهرماه مهمان استان بوشهر هستند و به مناسبت هفته فراجا این برنامه […]

رادیو فرهنگ‌ به مناسبت هفته فراجا برنامه «هفت کوچه» را از مرکز صداوسیما بوشهر به میزبانی مرزبانی این استان روی آنتن می برد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ عوامل برنامه «هفت کوچه» دوشنبه ۱۸ و سه شنبه ۱۹ مهرماه مهمان استان بوشهر هستند و به مناسبت هفته فراجا این برنامه ویژه مرزبانان، مرزنشینان و خانواده شهدای مظلوم مرزبانی با معرفی فعالیت های مرزبانان از رادیو فرهنگ پخش می شود.

در این برنامه ضمن نگاهی به جایگاه مرز و مرزبانی در فرهنگ مردم کشورمان ،فعالیت های مرزبانی بوشهر تشریح می شود.

هدف از این برنامه که با مشارکت مرزبانی جمهوری اسلامی و مرکزصداوسیما استان بوشهر و‌مرزبانی این استان پخش می شود، جایگاه مرز و مرزبانی در باورها و فرهنگ عامیانه مردم ایران و نقش آنان در امنیت مردم منطقه و کشور بررسی می شود.

گفتی است استان بوشهر، پایتخت انرژی ایران، در قسمت جنوبی کشور و در حاشیه‌ خلیج فارس قرار گرفته است. هفدهمین استان بزرگ کشورمان به‌دلیل قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی، وجود ذخایر نفت و گاز، کشاورزی و نخل‌داری و وجود نیروگاه هسته‌ای از اهمیت راهبردی و اقتصادی ویژه‌ای برخوردار است و مرزبانان این استان علاوه بر مرزهای هوایی از بیش از ۷۰۷ کیلومتر مرز دریایی محافظت می کنند‌.
علاقه مندان می توانند هفت کوچه را ساعت ۹:۰۰ به تهیه کنندگی سیدهادی موسوی نژاد از گروه جامعه رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و موج ای ام ردیف۵۸۵ کیلوهرتز بشنوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار