رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

برنامه نوجوانانه «اقیانوس آرام» سه‌شنبه ۱۹ مهر با حضور حمید خزایی، خواننده روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ حمید خزایی، خواننده موسیقی اصیل ایرانی مهمان این قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» است. از جمله آثار منتشر شده وی می توان به آلبوم «اشک بهار»، «فصل سرد»، «بی […]

برنامه نوجوانانه «اقیانوس آرام» سه‌شنبه ۱۹ مهر با حضور حمید خزایی، خواننده روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ حمید خزایی، خواننده موسیقی اصیل ایرانی مهمان این قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» است.

از جمله آثار منتشر شده وی می توان به آلبوم «اشک بهار»، «فصل سرد»، «بی دل» ، «خلیج فارس» و خواندن ترانه های چند مجموعه تلویزیونی و تک آهنگ و مشارکت در آلبوم «مناجات شهر» در کنار ده خواننده از نسل های مختلف موسیقی اشاره کرد.
«اقیانوس آرام» با محور قرار دادن نوجوانان تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آن‌ها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق به انتقال تجربه کمک کند. 

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به کارگردانی هادی نعمت اللهی و رضا محبی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار