رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پروانه نمایش دو فیلم «روشن» و «خانه شیشه‌ای» صادر شد. طبق اطلاعات سایت سازمان سینمایی، ۱۸ مهرماه پروانه نمایش فیلم «خانه شیشه‌ای» به تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده و کارگردانی امیر پورکیان و فیلم «روشن» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح الله حجازی صادر شد و تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد. در خلاصه […]

پروانه نمایش دو فیلم «روشن» و «خانه شیشه‌ای» صادر شد.

طبق اطلاعات سایت سازمان سینمایی، ۱۸ مهرماه پروانه نمایش فیلم «خانه شیشه‌ای» به تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده و کارگردانی امیر پورکیان و فیلم «روشن» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح الله حجازی صادر شد و تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد.

در خلاصه داستان فیلم «روشن» آمده است: «روشن، مرد میانسالِ عشق بازیگری نمی‌تواند خانه ثبت نامی‌اش را بگیرد و در آستانه فروپاشی همه چیز، تصمیم می‌گیرد نقشش را بازی کند.»

در این فیلم سینمایی که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، بازیگرانی چون رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی‌نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی‌زادگان، ابراهیم عزیزی، حمیدرضا حیدری، هدیه آزیدهاک، امیر کیوان معصوم، محمد نیکبخت، نازنین سهامی زاده، سرگل لواسانی و علی رحیمی حضور دارند.

روح‌ الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی روز گذشته ۱۷ مهرماه در صحبت هایش اعلام کرده بود که برای فیلم «روشن» ملاحظاتی مدنظر بوده و با تعامل روح الله حجازی اصلاحیه هایی بر فیلم انجام شده است.

همچنین امیر جعفری، پانته‌آ‌ بهرام، بهاره کیان افشار، نیما شعبان نژاد، شهاب مظفری از بازیگران فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» هستند که به موضوع مافیای موسیقی می پردازد.

پورکیان پیش‌تر درباره این فیلم گفته بود: «این فیلم هم پشت پرده‌ای از زندگی شخصی سلبریتی‌های خواننده است و هم پشت پرده‌ شرایط شغلی آن‌ها را به تصویر می‌کشد و قرار است در این فیلم نشان دهیم که این پشت پرده‌ها چگونه می‌توانند با زندگی یک نفر بازی کنند.»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار