رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو ایران با آغاز هفته وحدت ویژه برنامه «این امت واحد» را تقدیم می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، هفته وحدت به فاصله زمانی بین ۱۲ ربیع‌الاول‎ ‎که سالگرد ولادت پیامبر اکرم ‏‏(ص) بنا بر روایات اهل سنت‎ ‎است تا ۱۷ ربیع‌الاول که تاریخ ولادت آن حضرت بنا بر […]

رادیو ایران با آغاز هفته وحدت ویژه برنامه «این امت واحد» را تقدیم می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، هفته وحدت به فاصله زمانی بین ۱۲ ربیع‌الاول‎ ‎که سالگرد ولادت پیامبر اکرم ‏‏(ص) بنا بر روایات اهل سنت‎ ‎است تا ۱۷ ربیع‌الاول که تاریخ ولادت آن حضرت بنا بر ‏روایات شیعه‎ ‎است، گفته می‌شود.
هفته وحدت، یادآور ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده پروردگار است،‌ پیام‌آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مکان‌ها دانسته و اقتدار و عزت جامعه نو پای اسلامی در عصر رسالت به خاطر وحدت و راهکارهای ارایه شده از طرف پیامبرخاتم(ص) بود.
از همین رو رادیو ایران با آغاز هفته وحدت ویژه برنامه «این امت واحد» را با نگاه وحدت آفرینی در همه مشترکات موجود در جهان اسلام و مسلمانان تقدیم می کند.
برنامه «این امت واحد» به تهیه کنندگی حسین معصومی از شنبه ۱۶ مهر تا جمعه ۲۲ مهر سالروز میلاد پیامبر مهر و رحمت، ساعت ۲۰:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار