رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

برنامه “خانه دوست” ثمرات و شاخصه های اعتدال در خانواده را از منظر آیات و روایات بازگو می کند به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ اعتدال در توازنِ نظام هستی در تکوین و تشریع وجود دارد و در احکام و آموزه های دینی اثبات می گردد و عاملی برای ایجاد […]

برنامه “خانه دوست” ثمرات و شاخصه های اعتدال در خانواده را از منظر آیات و روایات بازگو می کند

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ اعتدال در توازنِ نظام هستی در تکوین و تشریع وجود دارد و در احکام و آموزه های دینی اثبات می گردد و عاملی برای ایجاد نظم و انضباط و آرامش دهنده روح و روان فردی و برقرارکننده ی امنیت و اجراشدن عدالت در جامعه به شمار می رود.
برنامه “خانه دوست” سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ با محوریت موضوع اعتدال در خانواده به تبیین اهیمت آن می پردازد و ثمرات آن را از منظر دین بازگو می کند .
اعتدال حیطه های مختلفی در خانواده دارد ولی به علت شایع بودن و اهمیت آن در بخش فردی؛ اقتصادی؛ اخلاقی؛ عبادی و خانواده با توجه به کلام وحی و معصومین (ع) مورد توجه قرارگرفته است که این برنامه به آن می پردازد.
برنامه “خانه دوست” به همت گروه فقه واندیشه طراحی و تولید می شود که تهیه کنندگی آن را محمد حسین پور و اجرای آن را سید حمید حسینی برعهده دارند
این برنامه هر روز ساعت ۱۷:۱۵ از رادیو معارف پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار