رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

«کام شیرین» امروز دوشنبه ۹ آبان به موضوع تنظیم ساعت خواب و رابطه آن با آرامش در زندگی می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این برنامه به مباحثی چون خواب و رابطه آن با زندگی، چرا خواب آشفته می‌بینیم،خواب و سلامتی و هورمون‌ها، چگونه خواب خوبی داشته باشیم، […]

«کام شیرین» امروز دوشنبه ۹ آبان به موضوع تنظیم ساعت خواب و رابطه آن با آرامش در زندگی می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این برنامه به مباحثی چون خواب و رابطه آن با زندگی، چرا خواب آشفته می‌بینیم،خواب و سلامتی و هورمون‌ها، چگونه خواب خوبی داشته باشیم، به‌هم ریختگی برنامه خواب و پرداختن به رسانه‌ها و فضای مجازی پرداخته می‌شود.

در این سلسله‌ برنامه‌ها اهمیت روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی مورد توجه قرار دارد. «حال خوب اتفاقی نیست» با کارشناسی دکتر سیدعلی‌رضا مرتضوی و «شیرینی زندگی» با حضور دکتر هاجر سجاد از جمله بخش‌های این برنامه است.
«کام شیرین» با اجرای ثریا بناکار و کارشناسی دکتر رضا ناظری  کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که ازشنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸:۱۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه حوالی ۱۵ دقیقه بامداد و ساعت ۱۳:۱۵ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار