رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

برنامه زنده «صبح صبا» با موضوع همدلی و وحدت ملی همراه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز در قالب مجله رادیویی صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی آخرین اخبار روز را با نگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می‌رساند. این برنامه هر با […]

برنامه زنده «صبح صبا» با موضوع همدلی و وحدت ملی همراه مخاطبان می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز در قالب مجله رادیویی صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی آخرین اخبار روز را با نگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می‌رساند.
این برنامه هر با هدف ایجاد حال خوش صبحگاهی با نگاهی طنز به بیان مسائل روز می پردازد. این برنامه روز سه شنبه دهم آبان با توجه به مسائل روز با هدف تقویت همبستگی ملی و عشق به ایران راهی آنتن می شود.

اهمیت وحدت ملی و اتحاد جامعه برای مردم هر کشور از جایگاه خاصی برخوردار است. بدون وحدت ملی، بقاء و حیات کشور و ملت، امکان پذیر نیست . پرواضح است که عوامل گوناگونی و متعددی در ایجاد وحدت ملی مؤثر هستند با توجه به نقش رسانه ها در قلمرو فرهنگ و جامعه, به ویژه نقشی که رسانه ملی در ایجاد و ارتقاء وحدت ملی می تواند ایفا کند, رادیو صبا متناسب با رویکرد و ماموریت خود در رسانه به این موضوع می پردازد.

«صبح صبا» در آیتم های متنوع «گفتگو پزشکی،گفتگو با مسولین، اخبار فرهنگی اجتماعی ، هشتک بزنگ و رنگرز» به این موضوع می پردازد و برنامه خاطره انگیزی را تقدیم مخاطبان می کند.
این برنامه با رویکرد طنز این چالش را برای مخاطبان مطرح می کند که «عشق چی هستید؟»

شنوندگان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند.

برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه همراه شنوندگان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار