رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

این هفته شنونده دو سریال جدید از رادیو نمایش باشید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «طغرل وهما» و«تکماده» عناوین سریال هایی هستند که این هفته از رادیو نمایش پخش می شوند. در خلاصه داستان « طغرل وهما» آمده است : قرن هفتم هجری به هنگام حضور مغولها در فارس […]

این هفته شنونده دو سریال جدید از رادیو نمایش باشید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «طغرل وهما» و«تکماده» عناوین سریال هایی هستند که این هفته از رادیو نمایش پخش می شوند.
در خلاصه داستان « طغرل وهما» آمده است : قرن هفتم هجری به هنگام حضور مغولها در فارس و دیگر نقاط ایران،ایلخان مغول بعد از مرگ آبش خاتون که چهارده سال در فارس حکومت می کرد،شمس الدوله را حاکم فارس می کند، بسیاری از این انتخاب ناراضی اند، یکی از آنها خانواده شمس الدین دیلمی است که از نیکنامان مردم فارس است.
«طغرل و هما» به نویسندگی جواد پیشگر،کارگردانی مجید حمزه،تهیه کنندگی ژاله محمدعلی،افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی مهدی نمینی مقدم،سیما خوش چشم،محمد رضاعلی،رویا فلاحی،مینو جبارزاده،ناهید مسلمی،محمد پورحسن،حمید یزدانی،احمد لشینی،شهریار حمزیان ، علی اصغر دریایی، بهناز بستان دوست،نورالدین جوادیان،رامین پورایمان،عباس توفیقی، مهرداد مهماندوست،شهین نجف زاده،محسن بهرامی و شمسی صادقی ساعت ۲۳ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۳ بامداد تکرار آن است.
همچنین سریال «تکماده» به نویسندگی معصومه پاکروان،سردبیری ملیحه مرادی جعفری کارگردانی مینو جبارزاده و با هنرنمایی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، این هفته ساعت ۲ بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار