رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «بالان» در برنامه این هفته خود که دوشنبه ۱۶ آبان از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود به مساله وحدت و امید می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از «بالان» با حضور سهیل اسعد «دکترای معارف اسلامی» و سرباز روح الله رضوی «فعال رسانه ای» […]

برنامه «بالان» در برنامه این هفته خود که دوشنبه ۱۶ آبان از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود به مساله وحدت و امید می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از «بالان» با حضور سهیل اسعد «دکترای معارف اسلامی» و سرباز روح الله رضوی «فعال رسانه ای» که هر دو از مهاجران خارجی و مقیم در ایران هستند ، به میزبانی مسعود فروتن کارگردان تلویزیونی به بررسی ابعاد مختلف وحدت و امید می پردازد.

این برنامه تلاش می‌کند با پرهیز از کلیشه‌های رایج و  نصیحت‌محور، مخاطب را در بوته آگاهی، داوری و انتخاب قرار دهد .«بالان» مجری ثابتی ندارد بلکه در هر برنامه یکی از مهمان‌ها که از میان چهره‌های هنری شناخته شده، انتخاب شده‌اند وظیفه میزبانی را بر عهده دارند.

یکی از ویژگی‌های دیگر این مجموعه استفاده از آیتم‌های متنوع در آن است،از بخش‌های نمایشی کوتاه در ابتدای برنامه که با بازسازی موضوع محوری هر قسمت مخاطب را در شرایط انطباق ،همذات‌پنداری و همراهی قرار می‌دهد تا معرفی چهره ها ،فیلم های سینمایی و مستند و گفتگوهای صمیمانه با مردم که همه آنها در ارتباط با موضوع  هر قسمت از برنامه طراحی شده‌اند.

مجموعه ترکیبی «بالان» به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه و کارگردانی احسان خزائی دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار