رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

جنگ «شهر فرنگ» با موضوع بررسی خط فقر راهی آنتن صبا می‌شود به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ، «طنز» یکی از مهم ترین و کاراترین قالبهای «بیان» هنری است. و به علت شیرینی و جاذبه خاص خود با اکثر روانها سازگار و بیش ترین مخاطب را به خود اختصاص می […]

جنگ «شهر فرنگ» با موضوع بررسی خط فقر راهی آنتن صبا می‌شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ، «طنز» یکی از مهم ترین و کاراترین قالبهای «بیان» هنری است. و به علت شیرینی و جاذبه خاص خود با اکثر روانها سازگار و بیش ترین مخاطب را به خود اختصاص می دهد. طنز به علت خنده و انبساط روحی که در مخاطب پدید می آورد، به راحتی، احساسات و عواطفش را در اختیار گرفته، پیام خود را از راه غیر مستقیم بر عمق دل و جان و باور وی می نشاند. در همین راستا جنگ مفرح شهر فرنگ هر روز با پخش نمایش های کوتاه طنز به به نقد مسائل سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی می‌پردازد، این برنامه از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های رادیو صباست.

این برنامه با رویکرد بیان دغدغه های مردم با زبانی شیرین و طنز راهی آنتن میشود. که هر روز یکی از مسائل روز جامعه به عنوان سوژه اصلی برنامه مطرح می شود. روز چهارشنبه ۱۸ آبان آقای اردشیر در شهر فرنگ به بررسی خط فقط می پردازد که بسیار شنیدنی است.

« شهر فرنگ» هر روز ساعت ۹ به کارگردانی ساجد قدوسیان، تهیه کنندگی احسان زارع و با حضور جمعی از بازیگران رادیویی پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار