رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

رادیو صبا در برنامه «خنده نقره ای» به بررسی فیلم سینمایی گینس می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «خنده نقره‌ای» برنامه ای ویژه معرفی فیلم های سینمایی کمدی و طنز در رادیو صبا است. این برنامه با رویکرد طنز و سرگرمی هر روز به معرفی و بررسی فیلم […]

رادیو صبا در برنامه «خنده نقره ای» به بررسی فیلم سینمایی گینس می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «خنده نقره‌ای» برنامه ای ویژه معرفی فیلم های سینمایی کمدی و طنز در رادیو صبا است.
این برنامه با رویکرد طنز و سرگرمی هر روز به معرفی و بررسی فیلم های سینمایی کمدی می پردازد.«شناسنامه، فیلم نامه و لغت نامه» عنوان آیتم های این برنامه است. در «شناسنامه »به معرفی عوامل ساخت فیلم کمدی پرداخته می شود و در بخش «فیلم نامه» داستان فیلم را مرور می شود و بخش پایانی «لغت نامه» دیالوگ های مهم و ماندگار فیلم را یادآوری می شود.

«خنده نقره‌ای» روز چهارشنبه مروری بر فیلم کمدی «گینس» با بازیگری محسن تنابنده و رضا عطاران دارد.

فیلم گینس به نویسندگی و کارگردانی محسن تنابنده که نخستین فیلم وی در مقام کارگردان است، به زندگی سه برادری می­ پردازد که به تازگی از کار بیکار شده ­اند و برای لقمه ­ای نان تصمیم به ثبت رکوردی در گینس می ­گیرند.
سه برادر ( رضا عطاران، محسن تنابنده و حسین اسکندری ) که در یک مزرعه شترمرغ کار می کنند، تصمیم می گیرند تا کار بزرگی انجام داده و نام یکی از شترمرغ ها را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند که در ادامه اتفاقات مختلفی برای آنها به همراه دارد و….

«خنده نقره ای» به تهیه کنندگی مهدی استاد احمدو اجرای سجاد شهرابی شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۸:۱۵ همراه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار