رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۲۹ آبان، با حضور کارشناسان وصاحب نظران به موضوع ژن درمانی و دستاوردهای علمی این حوزه در درمان بیماری های خاص می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه بیان کرد: ژن درمانی به ‏عنوان راهکاری نوید بخش […]

برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۲۹ آبان، با حضور کارشناسان وصاحب نظران به موضوع ژن درمانی و دستاوردهای علمی این حوزه در درمان بیماری های خاص می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه بیان کرد: ژن درمانی به ‏عنوان راهکاری نوید بخش برای درمان طیف گسترده‏ای از بیماری‏هایی غیر از اختلالات نادر وراثتی و تک‏ژنی توجه بسیاری را به‏خود جلب کرده است. تا جایی که پیشرفت‏های اخیردرزمینه‏ی حامل‏های انتقال ژن موجب گردید رویای ژن درمانی بیماری‏های وخیم لاعلاج مجدداً به واقعیت نزدیک شود.
فطرتی افزود: از همین رو در برنامه روز یکشنبه با حضوردکتررامین صرامی رئیس کمیته ی درمان های نوین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر حمید رضا سلیمان پور متخصص و صاحب نظر مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و دکتر جواد محمدی رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیرامون این موضوع گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه ها به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی و اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار