رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ابوالفضل پورعرب بازیگر باسابقه سینمای ایران درباره حادثه‌ای که منجر به بستری او در بیمارستان شده است، به ارائه توضیحاتی پرداخت. ابوالفضل پورعرب بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که از چندی پیش به‌دلیل بروز یک حادثه در فرآیند تولید پروژه‌ای مستند در بیمارستان بستری شده است، درباره این حادثه گفت: مشغول ساخت یک فیلم مستند-داستانی […]

ابوالفضل پورعرب بازیگر باسابقه سینمای ایران درباره حادثه‌ای که منجر به بستری او در بیمارستان شده است، به ارائه توضیحاتی پرداخت.

ابوالفضل پورعرب بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که از چندی پیش به‌دلیل بروز یک حادثه در فرآیند تولید پروژه‌ای مستند در بیمارستان بستری شده است، درباره این حادثه گفت: مشغول ساخت یک فیلم مستند-داستانی با نام «سگ» بودم که کارگردانی‌اش را هم خودم انجام می‌دهم. در محل تصویربرداری به دلیل حادثه‌ای پایم زخمی شد و به دلیل همین جراحت الان پایم دچار عفونت شده است که امیدوارم در مراحل درمانی بهبود حاصل شود.

وی با تأکید بر اینکه مشکل به‌وجود آمده تنها مربوط به همین عفونت می‌شود، درباره زمان ترخیص خود از بیمارستان هم گفت: همچنان در بیمارستان بستری هستم و احتمالاً تا دو الی سه روز دیگر با نظر پزشکان مرخص شوم.

ابوالفضل پورعرب چندی پیش فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی ۲» را روی پرده سینماهای کشور داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار