رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند کوتاه «خروپف» ساخته سارا عابدی جایزه بهترین فیلم جشنواره GIMPO کره جنوبی را دریافت کرد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند کوتاه «خروپف»  به کارگردانی سارا عابدی  در هشتمین حضور بین‌المللی خود موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم به همراه جایزه ۲۰۰ یورویی  در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم […]

مستند کوتاه «خروپف» ساخته سارا عابدی جایزه بهترین فیلم جشنواره GIMPO کره جنوبی را دریافت کرد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند کوتاه «خروپف»  به کارگردانی سارا عابدی  در هشتمین حضور بین‌المللی خود موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم به همراه جایزه ۲۰۰ یورویی  در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و جوانان گیمپو (GIMPO) کره جنوبی شد.

این جشنواره که به موضوع اکولوژی، صلح و حقوق بشر می‌پردازد، در دو رده سنی کودک و نوجوان ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال و دو رده سنی بزرگسال ۱۹ تا ۲۴ سال و بالای ۲۵ سال، از تاریخ  ۱۹ تا ۲۷ نوامبر در کره جنوبی برگزار شد.

گفتنی‌است پیش از این نیز «خروپف» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و جایزه ۲۰۰ یورویی  از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اسلوونیایی ENIMATION در ماه نوامبر شده بود.

این جشنواره  ز تاریخ ۱۳ تا ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲  در اسلونیا برگزار شد.

همچنین در هشتمین دوره جشنواره ملی مدرسه نیز مستند کوتاه «روزی روزگاری پدربزرگ، مادر بزرگ» ساخته سارا عابدی، موفق به دریافت نشان ویژه بهترین فیلم از بخش مسابقه این جشنواره شده بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار